Allting började med...

Själva tanken planterades redan i Söndag när jag spenderade dötiden mellan maskintvättarna med att kolla på gamla avsnitt av Sex and the City. Samantha skulle ta nakenfoto för att kunna blicka tillbaka som 80åring och tänka: 
"Damn, I was hot!" 
Det återkom idag, då jag läste en av mina favoritbloggar Niotillfem. Sandra, bloggens ägarinna, hade som sjutton/arton åring skickat videoklipp från sig till en vän. Som brevvänner ungefär. I filmerna pratade hon om killar, vänner, fester och sitt liv. Tänk vad kul, nu sju år senare, för henne att ta fram dessa gamla filmer och kolla på dom. Kanske tänker man "Damn, I was hot!" eller så sätter man ett kors i taken över dom fula byxorna man hade på sig. Hur som helst.
Skulle det inte vara kul? Föreviga hela sig själv. Filma. Vänner, killar, fester, allt! Hur man går, pratar, äter, ser ut och uppför sig som sjuttonåring. Jag vill. 
En liten tanke bara. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0