Behov att skriva av mig.

Min blogg är lite som terapi för mig. Här skriver jag ner det som inte riktigt får plats i mitt huvud. Inte förrän jag skrivit det kan jag släppa det och gå vidare. Det går helt enkelt inte. Så nu är det storstädning. 
SS.... Jag vet inte om jag har nämnt det innan, men en liten fågel (AS) viskade i mitt öra att SS hookat en av mina kusins kära vänner CL. CL är otroligt snäll och härlig och jag har träffat henne ett antal gånger men hon är inte snygg för fem fucking öre. Och jag hatar mig själv för detta, men nu måste jag på något sätt hata henne. Hon har besudlat SS. Vilket borde straffas med döden! Att besudla en pojke jag är betuttad i är det värsta tänkbara brott som kan begås. Och nu kan jag omöjligt se honom i ögonen utan att bli äcklad av honom. Han är ju besudlad. 
En som däremot inte är besudlad är vackra EA. Hur kan han vara så perfekt? Varje gång jag ser honom måste jag typ leta efter brister och operfekta saker med honom. Jag är helt fenetriskt besatt av det. Och idag kom jag faktiskt på att han har rätt långa naglar. Du vet sådär lite för långa. Men det hindrade mig inte från att luta mig närmare och närmare och andas in varje gång han rörde på sig. Jag är nästan rädd för mig själv. Han är förresten jätte svår att prata med. Han är typ som AS och Daddes vän, vi kallar honom EG, det är inte förrän nu vi har börjat vara vänner med varandra. Fast vi har umgåtts sedan början av ettan.Idag försökte jag hur som helst hela tiden få en syl i vädret och inleda ett samtal men det gick ju åt helvete helt enkelt. Ack ja, jag är nöjd bara jag får titta på honom. Jag skulle kunna göra vad som helst för att han skulle vilja ha mig. Till och med sitta naken på hans gräsmatta med en pälskappa på huvudet och en ros mellan brösten. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0