Dagen Fredag

Hej! 
Allt bra med er? 
Prestationsförmågan har legat på topp idag och jag har hunnit med att göra en redovisning, renskriva en uppsats och koncentrera mig en hel mattelektion! Wunderdunder!
Matsalsupplevelsen var nära himmelriket. Framför mig satt finaste SS och sidan om mig satt finaste EA. Åh vilken utsikt! EA är en väldigt trevlig person och har otroligt fina händer (han också) (Är jag handbesatt?) (Kan man vara det?)
Dadde satt dock emellan oss men det gjorde inte mycket. Han retades med mig (som alltid) och frågade vad jag hade gjort om han hade börjat kyssa mig ohämmat (?)... I alla fall. EA hajar till och vänder sig långsamt mot mig. Jag får typ akut andnöd och skämtar bort det hela. Men han håller fast blicken.. Fin är han. Jag ville aldrig gå därifrån fast vi suttit där i över en timme. 
Nej, nu ska jag sticka till Gerdahallen och träna. Fast det spöregnar. 
Ikväll blir det Malmö Opera med min bror och min moster. 
Ha det bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0