Festen

Idag har hela dagen varit som en ända stor fest. Helt sanslöst! Imorse hade vi Nationella Matteprov men det gick jättebra. På tiorasten hände något helt sjukt. Jag stod böjd över ett bord för att snatta godis från AS när jag känner att någon putar på mig i trängslen. Jag tror det är Dadde så jag ropar "Jävla kvinnomisshandlare!" När jag sedan vänder mig om är det inte alls Dadde som står där utan EA. Ojoj. Pinsamt värre. Sedan gick hela Historialektionen i ett töcken och sedan fnissade jag och Katti oss iväg och köpte hemligheter och träffade massa fina människor på vägen. Bland annat sprang jag in i en gammal underbar klasskompis till mig som jag inte träffat på över ett år! Helt sjukt! Så kul det var att se honom! Alla var så glada och jag svävade runt och pratade med alla fina människor det finns här i världen. Allting skimmrade. Sedan hade vi bokdans (en gammal tradition på vår skola där vi inviger våren med att dansa bugg) Elin och jag dansade finast av alla. SS och jag drog lite förstulna blickar på varandra och när jag skulle böja mig fram och klappa Kirre på kinden trodde han (enligt EK) att jag vinkade så han blev tydligen lite generad när han höjde handen och förstod att jag bara klappade Katten på kinden. Finis. Men han behöver det lite faktiskt, han dissa faktiskt mig. Han har typ börjat odla skägg, lite ugly faktiskt. 
Nu sitter jag här och äter pringles och grapefrukt. Men godast av allt smakar mitt lillfinger. Puss på er!







Kommentarer
Postat av: elinshotspot

HAHAHAHA LOVE IT ALL!

2009-05-14 @ 21:48:54
URL: http://elinshotspot.blogg.se/
Postat av: Sonka.

HAAHHAH! cpdag :D

2009-05-15 @ 16:31:18
Postat av: Jeanette

Jag gillar bilderna i det här inlägget. Grymt bra, har du tagit dom själv?

2009-05-15 @ 16:49:44
URL: http://triplesec.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Tack så jättemycket. Nej det har jag tyvärr inte. Den översta är från Lookbook.nu och de två nedersta vet jag inte riktigt. Dom är lite överallt ifrån. :)

2009-05-15 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0