Hos pappa

Hej! Idag har jag haft nationella prov hela förmiddagen (gick bra) och sedan pluggat hela eftermiddagen. Kul va? Kollade lite på La Vie en Rose i plugg-pauserna. Underbar. Jag gråter hela tiden. Sen har mamma och jag varit i Staffanstorp bara för att upptäcka att Plantagen var stängd och när vi tagit en McFlurry på McD upptäcka att rutan inte går att stänga. Bara att slå pappa en pling och köra hem till gården. Nu har jag tagit hand om Filippa och hon var så gullig att jag fick ont i hjärtat. Grät som ett litet barn igen bara för att jag kommer sakna henne så mycket. Vi har hängt ihop som Ying&Yang i sex år.
Nu sitter jag i köket och bloggar. Jag har så sjukt mycket att göra. Snart börjar jag väl gråta igen (haha).


Från New York i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0