Jag lever i en Tornado

Gårdagskvällen var bara så kaotisk. Jag kan inte ens sätta ord på det. Det ända jag kan säga är pengar, studsmatta, partypoopers, polisanmälningar och otillåtna hook. 
Fick veta att valet stod mellan att bjuda mig eller EA. Känner mig skitdålig, jag tog ju han plats. Fan jävla skit. Men då kanske han fattar hur fantastisk jag är, dom ville ju hellre ha mig där än honom... Äh, jag vet i fan alltså. 
Jag kan säga att det ändå var ball igår. Jag somnade med Andreas ord ringande i mina öron och kroppen ville aldrig sluta dansa. Men vågen väger jämt med allt cp som hände. Blandade känslor. Jag kan helt enkelt inte sätta ord på det. 

Lite bilder i alla fall. 


AS aka Indianen


Katt-Dadde ville inte mjaua


Indian-Anne


Finaste Cow-boy trilling och dansfeber


Jag var Henri-Claud Gerrard, en sneaky fransk gubbe


Cissi, Josefine & jag


Fransk-Olle och Courtney Love


Fina 80-tals Maja


Blues Brothers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0