Kristihimmelfärds




Hej! Igår fick jag ett samtal klockan halv 6 om att mina kära vänner från svunna tider ville släpa med mig in till malmö för lite qualitytime. Jahapp, sa jag och pallrade mig iväg. Vi år på T.G.I Friday's och njöt av den stilla vårkvällssolen. Det var jag, NL, Emsen och JohA. Vi gick igenom killar, skola och bitchiga tjejer, mat, sommarnen och allt det där andra mellan himmelen och jorden. Otroligt mysigt. 


Förra sommaren. Jag, JohA och NL.

Idag ska vi ner till kyhl och mysa. Harald, min minsta kusin, ska fylla 5 år och har kommit ner från Stockholm för att känna på lite strandliv. Han är helt underbar, den lilla illbattingen. 


Vår sommarstuga.



Blir nog inte speciellt mycket bloggande idag. Möjligen ikväll. Puss på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0