Om jag hade en katt...

Skulle hon vara grå och vit med en rosa nos och heta Misori. Hon skulle vara rätt så tjock och bara äta fisk från Island stekt i ljungfruolja. Hon skulle vara mycket renlig och alltid komma när man ropade på henne. Alla skulle älska henne, men hon skulle tycka om mig mest. Hon skulle sova i min säng om det regnade eller åskade men annars skulle hon klara sig bra själv. Om man skulle ha middag eller om man skulle ta med henne någonstans skulle hon ha en stor sidenroset runt halsen och hon skulle själv förstå hur fin hon var. Varje gång skulle hon ha en ny färg. Hon skulle vara väldigt busig men också lat. Hon skulle spinna finast i världen och aldrig döma mig för mina små konstigheter, hon skulle förstå mig helt och hållet. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0