Om morgonen

Jag glömde ju berätta om min kaotiska morgon! 
Jag har inga vidare minnen av senare delen av kvällen men när jag kom hem skulle jag ringa mamma och säga att allt var bra. Detta glömde ju jag såklart, drack tio glas vatten, korva av min byxorna och somnade med näsan tryckt mot väggen med ljuset tänt i rummet. Mamma hade ringt mig femhundraelva gånger och när jag inte svarat hade hon blivit så orolig att hon kört hem från pappa bara för att kolla att jag var hemma. När hon kom hem hade hon försökt väcka mig, men det hade inte gått! Fattar ni, jag hade varit så däckad att jag inte hade vaknat när hon skakade mig! På morgonen blev det ju korsförhör men jag klarade mig faktiskt lindrigt undan. 
Bara en liten knäpp historia som jag måste skratta åt för att inte freaka ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0