Överskattat

Hej alla! Hoppas alla hade det trevligt igår och att ni inte blev helt stupfulla och bestulna på er oskuld och mobil. 
Det är nämligen så det går till här i Lund. Själv var jag på middag hos Josefina med massa fina människor, men ingen visste riktigt var de skulle ta vägen sen och alla knalla runt som yra hönor och värdinnan blev sjuk. Jag drog med en tjej som jag inte känner så bra. Vi gick till stadsparken för att möta upp några kompisar och mina cider blev beslagtagna. Fan ta människor i svarta jackor. Sedan drog vi till en fest i Värpinge (?) och hon jag hade följt med dit gjorde nästan ingenting och bara smsa på sin mobil. Kul... Jag är faktiskt sån att jag kan ha jäkligt roligt utan sprit, med rätt människor. Men det är bara sög. Jag undrade vid flertalet tillfällen om jag var på en begravning. Sedan när jag skulle hem gick inte bussen så det var bara att promentixa. Tjejen lämnade mig och jag fick gå med tre tjejer jag aldrig mött tidigare. Väl hemma gick jag ut en runda med Toddy och finaste Katten ringer för att se till att allt är bra med mig. Jag var riktigt sugen på att sticka till honom men det blev inte så. 
Aja, valborg är överskattat. 



Kommentarer
Postat av: emelooooooo

Whoooot, jag va oxå i värpinge, du skulle smsat mig, för vi hade cpkul!!! :D <3

2009-05-04 @ 18:51:28
URL: http://emeligonzales.blogg.se/
Postat av: Sonka.

Hur vågar du Emely? :(

Fan ta dig! <3

2009-05-04 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0