Pawn & jag

Det här jag Pawn och jag när vi tänker så det knakar. 
Pawn är min kompis. Han är snäll och gosig. Det är alltid en fröjd att umgås med Pawn och han berättar alltid så roliga saker för mig. Ibland råkar vi vakna upp i samma säng eller på samma studsmatta och för det mesta kan jag alltid vara mig själv med Pawn. Han är en riktig vän. 
Vi har inte känt varandra speciellt länge, i kanske två år sådär, men i Lörsdags var det cirka tio månader sedan vi träffades sist. Vi hade mycket att prata om. Om tio år hoppas jag att Pawn & jag fortfarande känner varandra och är lika galna och underbara tillsammans som vi är nu. Det får aldrig ta slut. 


Här berättar Pawn & jag hemlisar för varandra.


Här är Pawn & jag allmänt seriösa...


Här är Pawn & jag när vi diskuterar världens rättvisor och orättvisor. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0