Tre underbara




För att han får mig så nervös och knäsvag att när jag ska skriva till honom i ett sms skriver jag 'klar' med två l.

 


För att han har världens finaste och krokigaste händer. för att han har stora gröna ögon och ett ärr tvärs över huvudet. för att han pratar om saker som bara jag förstår och beställer varm choklad istället för kaffe.

 


För att han drar mig till sig och kysser mig i pannan. För att han borrar in sin näsa i min nacke och säger att han vill komma ihåg min lukt så att orkar ta sig igenom dagen. För att han har vampyrtänder. För hans ögon, för hans axlar. För att han har tajta byxor. För hans leverfläckar. För det sättet han drar undan sin lugg. För att han skriver mitt namn i sina anteckningsblock.

Från: Niotillfem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0