Elin försöker men lyckas inte





Har letat in i minsta vrå i min garderob. Rivit ner allt gammalt i förrådet. Rafsat igenom alla lådor i mitt rum. Jag har till och med hälsat på Orvar under min säng i jakten på det. Men jag måste inse fakta.

JAG HAR INTE ETT ÄNDA SEXIGT KLÄDESPLAGG.

Jag hatar Måndagar. Varför känner man pressen att man måste se extra bra ut på Måndagar? Svepa in i matsalen och alla tappar hakan, och man känner att ja, det kommer bli en fin vecka och ja, jag sveper väldigt snyggt igenom matsalen (men ingen bryr sig).
Ångesten. Blä.

Så det ena ledde till det andra och jag kom fram till att Elin, ärligt talat, du är inte sexig. Det funkar inte. Jag har försökt, men det går inte att förneka. Elin Sonander kan inte.









Kommer ändå inte ge upp. MÅSTE. vara. sjukt. sexig. imorgon.
Fan.






Kommentarer
Postat av: theres

ey du är fan visst sexig!

2009-10-24 @ 18:51:34
URL: http://thessine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0