Fredag


Ful tjej: Ehhh, kan du skriva något roligt på min tröja?
Anders Wendin: Öhm...vad ska jag skriva?
Ful tjej: ... Skriv Tomat-soppa!!!!
Anders Wendin: Nääää, men det kan jag ju inte skriva....
Jag: Men du kan ju rita en tomat.
Anders W: Mjääää
Jag: Jag kan rita en tomat!
(Han ger mig pennan)
Ful tjej:... ääääähhh
Jag: Fan, glömde att jag inte är känd.. Nu är det dags för FOTO!
Nu är jag och Anders Wendin tillsammans och den fula tjejen fick inte vara med på kort. Linnea fick, hon är fin. 

















Kommentarer
Postat av: linnea <3<3<3<3 din älskling..

AH så fint :D:D:D:D

2009-10-13 @ 16:43:46
Postat av: Anonym

HELT SJUKT FINT HIHIHI! :D <3

så söt du var inatt..... ;)

2009-10-13 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0