Så där på bar gärning.



Hej.

Idag ligger jag mest i sängen. Jag har sovit fem timmar i natt men jag kan inte somna igen. Blä.

Igår smsade Elisabeth mig att jag hade fått min kusins revybiljett eftersom hon var "sliten" efter sin Brysselresa.
Jag har nog aldrig stressat så mycket i hela mitt liv. En halvtimme innan jag skulle träffa E hade jag fortfarande inte kommit på vad jag skulle vara utklädd till.
Jag slutade som ett kinatecken och lärde mig lite fina positioner som jag kunde visa alla.
Kvällen var helt okej, jag fick en börda lättad från mina axlar, jag blev örfilad av AS och fick ett mindre lyckorus. Jag har också känt på ett par väldigt lena händer och hört en fantastisk röst.
Lite ångest för vilka bilder som hamnar på Facebook.

Nu lyssnar jag på Norah Jones för den kvinnan vet hur man botar en bakfylla. Ni får också lyssna lite.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0