Smells like funk





Den officiella plugg-dagen gick åt pepperoni. Har bara fikat hela dagen. Och läst ELLE. Jag har en stor panik-klump i bröstet över alla prov och läxor och inlämningar, och vad gör jag? Tar jag tag i det? Nej. Jag fikar.
Igår var jag i Malmö med Nicole och köpte en pälsjacka och en varmkofta från Zara. SNART PARIS ju! Hehehe... Sedan fikade jag med Katti och berättade alla mina hemlisar och idag har jag varit på långfika med Elisabeth och sedan på Ariman med Maja, Amanda, Lara och Josefina. Sjukt äcklig gubbe var där. Jag kommer bli som honom om några år, tänkte jag då. Det stämmer nog. Nu ska jag göra saker jag absolut inte borde göra.

Opepp och sur.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0