Snurrig



Tycker inte om disponibla dagar längre. Jag gör bara massa saker jag INTE ska göra, typ träffa Josefina och Hanna och köpa rosa bh:ar och sjunga jättehögt på innergårdar osv osv osv. Har kört fast totalt med en svenskauppsats om aborter. Den ska vara inne om 2 timmar och 43 minuter. Fuck it.
Jag vet inte ens vad jag tycker om aborter längre.
Just nu är jag sjukt sugen på en knanelbulle och ett glas mjölk. Jag vill kolla på tv och bli vän med mamma igen.
Not gonna happen.

Nu kan ju allt dra dit pepparn växer.











Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir sugen på kanelbullar när jag läser din fuling! det var ju bara trevligt att handla rosa bh:ar och sjunga högt och reta josefina! alldeles lagom aktivt. (jag sitter med historia till provet imorn och kommenterar på allt jag ser istället för att ta tag i det...)

2009-10-05 @ 21:55:01
Postat av: Sonksnutt

LYCKA TILL FINIS!

Jag tror provet gick helt fantastiskt och att du ska fira hela dagen med att sjunga jättehögt och äta blåbärsmuffins!

PUSS PUSS PUSS PUSS

2009-10-06 @ 16:50:09
URL: http://sonka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0