The life of Elin 14 år






God kväll!
Idag har jag ett lätt krossat hjärta, jag vill inte sitta hemma och plugga, jag har nämligen världens finaste dräkt som vill ut och dansa. Men jag har ingen att dansa med. Så ikväll sitter jag här.
Gårdagskvällen var dock jätterolig, dessvärre trodde alla att jag var seriös. Det var lite hemskt. Men eftersom jag gick så mycket in för min roll som frortiiz igår så tänkte jag göra ett inlägg om den riktiga fjortis-elin för tre och ett halvt år sedan...
Ett litet hopplock av bilder från en svunnen tid, en lycklig tid. 

ps. klassikerna är såklart med.. ni vet gråtbilderna och fylleskadorna plåtade i webcamen, och så de obligatoriska poserna såklart! enjoy!  ds.

ps2. jag undrar hur jag kunde vara så snygg ändå... vad hände sen liksom? ds.

























































































Kommentarer
Postat av: fläcken.

Assååå vem e killen du pussar? vem är detta?! varför känner jag inte till honom? jag trodde du var lesbisk :(((((

2009-10-31 @ 18:44:55
URL: http://josfina.blogg.se/
Postat av: ElinSonkprutt

1. det är barack obama.

2. barack obama sa jag ju!

3. när jag var 14 kände jag inte dig :( (vet du inte vem barack obama är?)

4. jag är inte lesbisk :(

men jag älskar dig ändå!

2009-10-31 @ 22:44:55
URL: http://sonka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0