Hej och så.



Har haft en trevlig helg med fina människor och skrattanfall. Kommer inte ihåg så mycket av lördagen men jag vaknade i alla fall upp i rätt säng på söndagsmorgonen. 

Nu måste jag egentligen sätta igång med en trist bokanalys av den sociala problematiseringen Nina "Fitta" Björk skriver i sin skitbok men ack nej, istället kommer jag på fina namn att kalla denna förlorade författare som jag kommer döda om jag någonsin träffar henne. ( Okej, nu tar jag i... så farligt är det kanske inte...) 

Jag hoppas i alla fall att Hanna "Morrhoppa" Mejare vill umgås med mig ikväll för annars får jag panik och kommer sätta mig (ensam....) på Espresso House och dricka kallt te och tjura. Krama mig Hanna!
Människor är fina just nu. Vill mest visa alla uppskattning och gilla allt de gör på facebook.
Elin van der Sonander likes you.





Ps. Linnea, jag trodde jag kunde förtränga alla hemskheter du skrivit om mig på din blogg men det kan jag inte. Du är en hemsk människa och elak som vargen i Rödluvan. Que cazzo fai?
Trodde vi var vänner men nu är jag ett offer och du en jägare med vattenpistol. </3






Kommentarer
Postat av: peng <3

MA VAFFANCUOLO?! che cazzo dice!?!??!?!?!??!?!? :@

ps. mi piace tu! ds.

<3

2010-04-26 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0