Kan jag få lite mer kaffe, tack?



Godkväll!!!

Har förflyttat mig ut till landet så att jag omöjligt ska kunna rymma ut på stan/ner i sängen/till valfri hemmafest. Jag är verkligen fast här. Ensam och förvirrad.
Ensam därför att 1) Hanna är sjuk 2) Närmaste granne bor 2 km bort.
Förvirrad därför att 1) Jag har bytt lösenord på bloggkontot och jag fattar inte varför det inte går att logga in med mitt gamla lösenord (har försökt minst 300 gånger utan framgång) och 2) bokföring kan dö, helt enkelt.


Ska förresten åka till Budapest i maj. Vet inte riktigt vad man ska göra där egentligen. Emma ska inte ens med så jag kan ju dö direkt. Hoppas jag hittar någon pralin om kan gömma mig i sin säng så jag slipper äta frulle med mormor och morfar och istället kan ligga naken hela dagen och röka Marlboro Light i random pralins säng. Han brygger starkt ungerskt kaffe och bjuder med mig på takfester med alla hans intressanta vänner och dunkande Franz Ferdinand i högtalarna. Sen dricker vi öl och hånglar...
Längtar efter Ungern nu... och random pralin.



Måste plugga bokskitbajsfuckinghelveteföring nu. 

















Kommentarer
Postat av: peng!

VAR ÄR DU? kan du ringa mig? varför har vi inte pratat jag saknar dig!! jappjapp hejdå puss (L)

2010-04-13 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0