drunknar, snubblar och snoozar.



Dagens incident: 

Jag tog en jätteklumk te, satte i halsen, hostade med en liter te i munnen, fick te över hela datorn och hela mitt tal... nu är allt förstört. ALLT. Mitt tal var skrivet med blå tuschpenna och jag hade jobbat med det i två timmar. Nu är allt borta, inte ett ord finns kvar. Fan ta mitt liv. Om min dator går sönder kommer jag dö. Bokstavligt, bildligt och diagonalt talat! Vem ställer upp på att skjuta mig?
Nu måste jag skriva ett 5 minuters tal från början tills imorgonbitti och egentligen vill jag bara kramas lite. Fuck my life seriöst.






ps. Jag var med på aktuellt idag. Ska se om jag kan lägga upp det här. Har nog aldrig varit med på tv innan.... ds. 




Kommentarer
Postat av: peng!

jag och pudaric tänker på dig och sorgen angående talet :(<3

2010-02-03 @ 01:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0