Hoj.



Hej och välkommen tillbaka säger jag till mig själv!
Efter att ha stillat hungern med scones och abstinensbesvären med en macbook känner jag mig redo för uppdatering! Jag hoppas vecka 8 har varit allt ni någonsin drömt om och att ni är redo för en ny vecka. Det är inte jag. Ni får en lista. Ja.


Minus och plus med St Anton:

Minus
  • Att spy i var tioende minut i ett dygn
  • Äckliga medelålders fulla män på afterski
  • Äckliga medelålders fulla (svettiga) tanter på afterski
  • Puckelpister
  • Dyra telefonräkningar
  • Döda husvärdar
  • Bestraffningar
  • Bakislukt
  • Pringles
  • Svullna bröst och blåa revben


Plus
  • St Anton - världens finaste by
  • Skidor, pjäxor och stavar i allmänhet
  • Afterski på Moosewilt och KK
  • Australiensare och Gamlingen med stort G
  • Dansa på Kandahar
  • Fina och otroligt intressanta människor
  • Rom och cola
  • Strålande sol mot nyfallen snö
  • Ett riktigt bra åk
  • Wilmer X
  • Bartendrar som bjuder på after8shots
  • Öronproppar


Ja, mer än så kan jag väl inte säga mer än att a) Skidåkning och alkohol är ett dåligt fungerande system och b) ät alltid gul snö, det kan vara öl.
Puss och god natt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

eey, "ät alltid gul snö, det kan vara öl" är lite snodd där va? vavava?

2010-02-28 @ 21:14:17
Postat av: Josefine

australiensare är ganska nice vaaaa! tack förresten för den omtänksamma kommentaren på bloggen snygging!!!

2010-03-02 @ 21:46:50
URL: http://sequinstain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0