S.e.r.i.ö.s.t!












Okej, fan nu måste jag föklara mig.


1. Franskalektionen 14.00-15.35
(bara jag som skrattade?)

2. Stadbibloteket 15.55-20.00
Ironiskt nog sitter jag och lyssnar på Proper Education medans mitt sociala liv sakta tynar bort och ersätts av studier, stadsbiblotek och... kanelbullar. 

3. Hemma 20.15-08.00
Tror ärligt talat gud har s panat in mig, pekat på mig med sitt korta prinskorvsfinger och sagt till djävulen: ta henne vännen min, hon gör ju ändå ingen nytta!
Och så gav gud mig till djävulen så att han kan tortera mig med beslutsångest, tidigarelagda prov och dålig sömn.
Tack gud...






Kommentarer
Postat av: Moa Nordander

Den första videon var fantastisk!! Sitter och skrattar högt för mig själv en torsdagkväll..

2010-01-14 @ 23:18:02
Postat av: SvarrrrrreT

SERIÖST?!

Thats awesome dude, jag skrattade så mycket åt "du med cd och hockeymål" att jag trillade av stolen! :D

2010-01-16 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0