Vacker vän efterlyses



Hej!
Sneakygirl har tappat bort sin vän. Hon är rätt så lång och tycker inte om Sneakygirls. Kanske därför denna efterlysningen finns till. Vännen är rolig, konstig och alldeles alldeles underbar. Hon bor i ett fint hur, med en fin familj och sneakygirl saknar att bada i hennes jacutchi. På dagarna umgås vännen ibland med Sneakygirl. De brukar ha det väldans skojigt. Nu kommer Sneakygirl nog mest sitta hemma och spela alfapet med sin senila farmor. Sneakygirl vill skicka ett fint brev med godis i till vännen, men vet inte om detta kommer uppskattas. Speciellt inte om hunden äter upp hela marabouchokladet och får ont i magen, vilket troligtvis kommer hända. Sneakygirl vill så mycket, till exempel ligga och sjunga Lille Pump hela natten och försöka gråta i sin käre väns sällskap. Det är bara vännen som förstår Sneaktgirls kärlek till Sacha och andra homosexuella, franska män. Kanske därför denna efterlysningen finns till.
Ring mig om ni ser henne är ni snälla. Eller ring polisen.








Kommentarer
Postat av: peng!

ÅH!!!!!! :') jag har hittat henne

hur mycket hittelön sa du??

2010-01-05 @ 12:58:49
Postat av: Sneakygirl

åh vad bra pengen! jag ger dig extra mycket tuggummi och honungste för att du var så duktig och hittade henne! tack min sköna!

2010-01-05 @ 17:07:03
URL: http://sonka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0