Inlägg 671


Okej, fantasin har nått sin gräns angående inläggsrubriker. Ni får stå ut. 

Idag är det mini-thanksgiving här tycker jag. Det innebär att jag säger vad jag är tacksam för och ni bara läser det. Om ni nu behagar.
Jag är tacksam för:
  • Skolan - för då kan jag tänka på annat
  • Sushi - för det mättade min mage idag
  • Hanna - för hon bara måste klappa en på kinden lite då och då
  • Axel - för att han levererade repliken "du har så vackra ögon" och för att det var precis vad jag behövde höra
  • Henke Larsson och Michael Economo - för de ger mig de resultat och kommentarer jag vill ha på mitt skolarbete
  • Bio - för då kan jag tänka på något annat
  • Ensamheten - helt enkelt
  • Att livet börjar återgå till det normala igen.
Ja, ni kanske redan har anat att mitt liv har vänts lite upp och ner på sista tiden. Jag har inte riktigt haft koll på någonting. Men jag tror jag börjar få tillbaka kontrollen och kan sluta ligga i fosterställning på hallmattan som en annan invalid. För min tilltagande balans kan jag tacka mina kära följeslagare och min begränsade tillvaro som inte tillåter för mycket flygande fantasier och hallgolvsliggande.
Och tack för ensamheten än en gång. Jag tror faktiskt att jag börjar uppskatta den nu när jag satt fingret på den.


Tackhej. 







Kommentarer
Postat av: marängsviss

jag är tacksam för att du har så mjuka och klapp vänliga kinder. för övrigt, ligg inte på hallgolvet. det blir snabbt smutsigt där.

2010-03-10 @ 22:48:55
Postat av: Svar

tack för notisen!

du har rätt med hallgolvet. Dammråttorna bajsar överallt.

jag är tacksam för lillprinsen och hans fina fina storasyster!

2010-03-12 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0