Beat it.



Hej! Har uträttat många ärenden idag!

1. Pamprat mina pojkvänner
2. Gosat med Mobbe
3. Bytt bort Mobbe (som ett pokemon-kort)
4. Strykigt
5. Inte pluggat till högskoleprovet
6. Slagit dängor med killen i OKQ8-kassan
7. Struntat i att duscha
8. Läst mina mail (helt seriöst, det här var ett riktigt ärende för jag läser typ aldrig mina mail.)
Puss på er! 






Här får ni för övrigt två bilder på hur mitt hår SKULLE ha sett ut i lördags kväll efter att jag provat balfrisyrer hos min kära moster på Stil. 
(visst är jag SÖT???)






Kommentarer
Postat av: Jona

ÅHHhhh hhhHHh, du kommer vara vackrast av alla. Palla.

2011-04-02 @ 19:40:38
Postat av: Svar

Kan inte slå dig snygggggging



Du betyder... <3



Finns... <3

2011-04-03 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0